U bevindt zich hier:

Accountmanager Binnendienst

 40 uur, Amstelveen of Lochem

 

Wat ga je doen?

Als accountmanager binnendienst bij Freetime Hospitality ben je ondersteunend in alle commerciële activiteiten en zorg jij voor new business en omzetverhoging. Niet alleen benader je potentiele klanten om onze producten en diensten (VIPS PMS, Piccotello PMS en Pixelpoint POS) met succes te promoten, maar je fungeert ook als sparringpartner. Verder beheer je het bestaande klantenportfolio. Onze klanten bevinden zich in de hospitality-, hotel-, evenementen- en bungalowbranche. In principe werk je vanuit ons kantoor, maar je gaat ook geregeld zelf op pad.

In deze functie onderhoud je nauwe contacten met de directie, collega accountmanagers en het product development team. Een gezond spanningsveld tussen deze afdelingen moet ervoor zorgen dat de sales-targets worden behaald. De ambities liggen op een hoog niveau!

Herken je jezelf hierin?

  • je hebt affiniteit met hospitality technology, waaronder reserveringssystemen, channelmanagers en booking engines;
  • je bent commercieel ingesteld, ademt sales en bent een kei in ondersteunen, plannen en organiseren;
  • je haalt energie uit het organiseren van beurzen en het opstellen, redigeren en bijhouden van offertes;
  • je kunt goed prioriteiten stellen en je bent een zelfstandige en georganiseerde werker;
  • je bent in staat om bedrijfsprocessen in kaart te brengen en te vertalen in een commercieel proces.

Wat krijg je van ons?

  • een functie met inhoud, vrijheid, verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden. Want wij staan niet stil, maar jij ook niet!
  • goede voorwaarden: marktconform salaris, 24 vakantiedagen en gepaste vergoedingen. We denken ook aan je oude dag: je krijgt een collectieve pensioenregeling;
  • een plek binnen een enthousiaste, groeiende organisatie waar sfeer en teamgevoel essentieel zijn. Waar je de ruimte krijgt om te leren, inclusief vallen en opstaan, iedereen kennis met elkaar deelt en memorabele bedrijfsuitjes de norm zijn;
  • alles wat je nodig hebt om je functie naar behoren uit te kunnen voeren o.a.: comfortabele werkplek, telefoon, laptop, genoeg pauzes en koffie.

Wat krijgen wij van jou?

  • een afgeronde HBO opleiding in de hotellerie of toerisme;
  • 1-2 jaar werkervaring, bij voorkeur in een commerciële functie;
  • operationele werkervaring in de horeca;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels. Frans en Duits zijn een pré;
  • ervaring met Microsoft CRM is een pré;
  • de gretigheid om elke dag iets nieuws te leren.

Hebben wij een match?

Spreekt de functie en ons bedrijf jou aan en wil je (bijna) iedere dag het maximale uit jezelf halen, dan kun je een sollicitatie met CV en motivatie sturen naar sollicitatie@freetimehospitality.nl t.a.v. Yvette Langermans (HR Manager).

Heb je nog vragen over deze leuke en veelzijdige functie? Dan kun je ook bij haar terecht via 0573-298700 of per mail via eerder genoemd mailadres.

Freetime Hospitality

Freetime Hospitality, voorheen Hospitality Systems Holland (HSH) en gevestigd in Amstelveen, is sinds eind 2009 onderdeel geworden van Freetime Company en toonaangevend in Nederland op het gebied van reserveringssystemen, kassasystemen, keukenmanagementsystemen en bekend van het PMS systeem ‘VIPS’. Dankzij deze krachtenbundeling openen wij deuren en helpen wij nóg meer uit de hospitalityonderneming te halen. Op elk gebied. Van bedrijfs- en marketingstrategie tot en met boekingen en betalingen. Met een enthousiast, dynamisch team van professionals zijn wij in staat de systemen continue en geheel op maat aan te laten sluiten bij de bedrijfsvoering en –processen. Om de klanten optimaal van dienst te zijn, is onze helpdesk en storingsdienst 24 uur per dag bereikbaar.

 
LinkedIn Twitter Email ons