U bevindt zich hier:

Consultant

40 uur, Lochem of Amstelveen

 

Wat ga je doen?

Als consultant bij Freetime Hospitality ben je verantwoordelijk voor het identificeren, kwalificeren en ontwikkelen
van maatwerkaanvragen en ben je een sparringpartner voor de stakeholders van onze klanten op het gebied van hospitality technologie. Je adviseert onze klanten bij de aanschaf van de diverse in eigen beheer ontwikkelde
applicaties, waaronder de labels VIPS en Picotello (webbased property management systeem). Samen met de
klant richt je de systemen in om deze vervolgens op locatie te implementeren en training te geven aan de
eindgebruiker(s). Doordat wij 24/7 bereikbaar zijn voor onze klanten, zal het meedraaien van diensten een
onderdeel zijn van de functie. Daarnaast:

  • signaleer je commerciële kansen en draag je deze over aan de sales afdeling;
  • ben je in staat om de vraag- of probleemstelling van de klant om te buigen naar gerichte oplossingen in zowel soft- als hardware processen in standaard en maatwerk toepassingen;
  • zet je in op duurzame relatie met de klant: het bieden 3e lijnsupport is een belangrijk onderdeel van jouw taken;
  • denk je mee over functionele verbeteringen voor de diverse applicaties en dienstverlening van FTH.

 

Wat krijg je van ons?

  • Een functie met inhoud, vrijheid, verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden. Want FTH staat niet stil, maar jij ook niet!
  • Goede voorwaarden: marktconform salaris, 24 vakantiedagen en gepaste vergoedingen. We denken ook aan je oude dag: je krijgt een collectieve pensioenregeling.
  • Een plek binnen een enthousiaste, groeiende organisatie waar sfeer en teamgevoel essentieel zijn. Waar je de ruimte krijgt om te leren, inclusief vallen en opstaan, iedereen kennis met elkaar deelt en memorabele bedrijfsuitjes de norm zijn.
  • Alles wat je nodig hebt om je functie naar behoren uit te kunnen voeren o.a.: zit/sta bureaus, genoeg pauzes en koffie.

 

Wat krijgen we van jou?

Als consultant bij Freetime Hospitality weet je met creatieve oplossingen een verbeter- en/of verandertraject
binnen een organisatie aan te sturen. Communicatie is sleutel: je maakt duidelijke afspraken, zowel intern als
extern. Je werkt oplossingsgericht, weet hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden en bent besluitvaardig.
Verder ben je analytisch ingesteld, kun je planmatig werken en ben je stressbestendig. Je
signaleert en benut kansen waar mogelijk. Verder heb je:

  • een relevante afgeronde HBO opleiding;
  • minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie en ervaring in de Hospitality branche;
  • kennis van SQL;
  • basiskennis hardware;
  • kennis van webbased en clientbased applicaties;
  • interesse in hardware/software;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Hebben we een match?

Spreekt de functie en ons bedrijf jou aan en wil je (bijna) iedere dag het maximale uit jezelf halen, dan kun je een sollicitatie met CV en motivatie sturen naar sollicitatie@freetimehospitality.nl t.a.v. Yvette Langermans (HR Manager).

Heb je nog vragen over deze leuke en veelzijdige functie? Dan kun je ook bij haar terecht via 0573-298700 of per mail via eerder genoemd mailadres.

 
LinkedIn Twitter Email ons