Je kent het wel, een gast belt op om door te geven dat hij een dag later komt vanwege een afspraak met de kleinkinderen. De reservering wordt vervolgens vergeten en hij komt op no-show, echter wil je wel dat hij de eerste nacht betaalt.
In VIPS is er een leuke functie in het check-in scherm. Selecteer de reservering en klik er met de rechtermuisknop op, selecteer vervolgens 'uitgestelde aankomst'.
Wat gebeurt er dan? De eerste nacht wordt direct opgeboekt en de reservering wordt verplaatst naar de volgende dag. Zo blijft de reservering bestaan, maar kun je wel de kosten in rekening brengen.
VIPS Sky “in the Cloud”
Zorgeloos werken met de cloud services van Freetime Hospitality
Zonder installatie op uw eigen systemen en zonder investering in uw eigen hardware gebruik maken van VIPS en/of PixelPoint. Wij hosten uw applicaties in onze Cloud! U betaald een vast bedrag per werkplek per maand en wij zorgen voor de rest.
Als ondernemer rekent u met uw gasten alleen af wat ze gebruiken. Maar doet u dat ook met uw hard- en software? Stop met het vooraf investeren in IT en betaal simpelweg per werkplek, per maand, voor wat u écht gebruikt. Het enige wat u nodig heeft is een computer met internetaansluiting.
Binnen de Hospitality Desktop kunt u naast uw VIPS reserveringssoftware gebruik maken van diverse applicaties. Door te profiteren van een betrouwbaar en aantoonbaar veilig cloudplatform investeert u niet langer in zaken als hardware, antivirus- software en onderhoud. Door per maand te betalen voor uw gebruikers, krijgt u grip op uw IT en op uw kosten, terwijl u niet alleen kunt groeien, maar ook kunt krimpen als dat ooit nodig mocht zijn. Voor al onze klanten levert dit in de praktijk zelfs een besparing op ten opzichte van hun traditionele IT-oplossing. Het is ook mogelijk om alleen VIPS reserveringssoftware af te nemen via de Cloud.
Een aantal voordelen:
* Betaal voor uw complete cloudoplossing een vast bedrag per maand, zonder nog vooraf te hoeven investeren.
* Al uw bestanden en applicaties, inclusief VIPS reserveringssoftware, in een veilige omgeving die altijd en overal te gebruiken is.
* De Hospitality Desktop wordt ondersteund door een servicedesk met professionals die 24/7 voor u bereikbaar zijn.