Met
- Beantwoording van technische vragen aangaande uw volledige informatiesysteem
- Begeleiding en advies betreffende aanschaf en implementatie van hardware, netwerkbekabeling en netwerkcomponenten,
- Begeleiding en advies betreffende aanschaf en implementatie van systeem- en applicatieprogrammatuur,
- Analyseren en adviseren ter preventie van (complexe) netwerkstoringen,
- Monitoren van de prestatie van uw informatiesysteem en signaleren van knelpunten,
- Controleren en implementeren van back-up en recovery procedures,
- Ondersteuning voor het documenteren van procedures voor incidenten en calamiteiten,
- Advies en ondersteuning inzake beveiliging én virusbescherming van uw informatiesysteem.
Beschikbaarheid
Uw bedrijfsprocessen worden steeds afhankelijker van de beschikbaarheid van uw informatiesysteem. Freetime Hospitality kan u voorzien in de continuïteit van de beschikbaarheid van uw informatiesysteem. Een beschikbaarheidovereenkomst biedt u onder andere de volgende dienstverlening:
- Beschikking over een deskundig team van professionals voor uw aanwezige apparatuur, systeemprogrammatuur en eventuele andere programmatuur,
- Storingsdienst 24 uur per dag, 7 dagen per week met een maximale responstijd van 6 uur,
- Afhandeling van reparatie op al uw systeemapparatuur,
- Indien noodzakelijk beschikbaar stellen van vervangende systeemapparatuur tijdens reparaties.