Je kent het wel, een gast belt op om door te geven dat hij een dag later komt vanwege een afspraak met de kleinkinderen. De reservering wordt vervolgens vergeten en hij komt op no-show, echter wil je wel dat hij de eerste nacht betaalt.
In VIPS is er een leuke functie in het check-in scherm. Selecteer de reservering en klik er met de rechtermuisknop op, selecteer vervolgens 'uitgestelde aankomst'.
Wat gebeurt er dan? De eerste nacht wordt direct opgeboekt en de reservering wordt verplaatst naar de volgende dag. Zo blijft de reservering bestaan, maar kun je wel de kosten in rekening brengen.
Disclaimer
Copyright en Disclaimer
Freetime Hospitality stelt de (inhoud van) de site samen met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Desondanks kunnen in de juistheid van de gegevens op de site onvolkomenheden voorkomen. Daarnaast kan Freetime Hospitality niet garanderen dat de site altijd beschikbaar is. Freetime Hospitality aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van het gebruik van de inhoud, de eventuele onvolkomenheden daarin of eventuele virussen op de website. Freetime Hospitalityis niet aansprakelijk voor enige vorm van directe, indirecte en/of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website. Freetime Hospitality controleert niet alle informatie die door de hotels of andere derde partijen aangeleverd wordt. Freetime Hospitality is niet aansprakelijk voor enige schade die geleden is door het niet correct weergeven van deze data.