U bevindt zich hier:

Supportdesk medewerker

40 uur, Lochem

Ben jij enthousiast en heb jij ervaring opgedaan als supportdesk- en/of callcenter medewerker. Ben je een sterk en daadkrachtig persoon met een prettige telefoonstem? Dan hebben wij voor jou een leuke baan!

Ter uitbreiding van ons team bij Freetime Hospitality zijn wij op zoek naar een stressbestendige eerstelijns supportdesk medewerker. De standplaats zal ons gezellige kantoor in Lochem zijn.

Als supportdesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als per mail. Je lost problemen op en beantwoordt gebruikersvragen over onze reserverings- en kassasystemen. Verder voer je regelmatig remote onderhoudswerkzaamheden uit aan systemen bij klanten. Ook het testen van onze systemen, voordat deze bij klanten geplaatst worden, hoort tot jouw takenpakket. Daarnaast zorg je ervoor dat gecompliceerde problemen goed doorgezet worden naar de tweede- en derdelijns support. Kortom; je zorgt er samen met je collega’s voor dat onze klanten vriendelijk en goed geholpen worden.

 

Wat krijg je van ons?

  • een functie met inhoud, vrijheid, verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden. Want wij staan niet stil, maar jij ook niet!
  • goede voorwaarden: marktconform salaris, 24 vakantiedagen en gepaste vergoedingen. We denken ook aan je oude dag: je krijgt een collectieve pensioenregeling;
  • een plek binnen een enthousiaste, groeiende organisatie waar sfeer en teamgevoel essentieel zijn. Waar je de ruimte krijgt om te leren, inclusief vallen en opstaan, iedereen kennis met elkaar deelt en memorabele bedrijfsuitjes de norm zijn;
  • alles wat je nodig hebt om je functie naar behoren uit te kunnen voeren o.a.: comfortabele werkplek, telefoon, laptop, genoeg pauzes en koffie.
  • Wat krijgen we van jou?

 

Wat krijgen we van jou?

Een enthousiaste en gedreven persoon die ervoor open staat om een softwarepakket tot in de puntjes te begrijpen. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en vindt technologie interessant. Uiteraard ben je hands on, stressbestendig en laat je je niet gek maken wanneer je meerdere telefoontjes en mailtjes tegelijkertijd krijgt. Daarnaast heb je:

 

  • minimaal een afgeronde mbo-opleiding;
  • affiniteit met de horeca-branche;
  • (bij voorkeur) ervaring met softwareapplicaties;
  • basiskennis SQL is een pre;
  • goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en eventueel Duitse taal in woord en geschrift;
  • De gretigheid om elke dag iets nieuws te leren.

 

Hebben wij een match?

Spreekt de functie en ons bedrijf jou aan en wil je (bijna) iedere dag het maximale uit jezelf halen, dan kun je een sollicitatie met CV en motivatie sturen naar sollicitatie@freetimehospitality.nl. t.a.v. Yvette Langermans (HR Manager).

Heb je nog vragen over deze leuke en veelzijdige functie? Dan kun je ook bij haar terecht via 0573-298700 of per mail via eerder genoemd mailadres.

 

Freetime Hospitality

Freetime Hospitality, voorheen Hospitality Systems Holland (HSH) en gevestigd in Amstelveen, is sinds eind 2009 onderdeel geworden van Freetime Company en toonaangevend in Nederland op het gebied van reserveringssystemen, kassasystemen, keukenmanagementsystemen en bekend van het PMS systeem ‘VIPS’. Dankzij deze krachtenbundeling openen wij deuren en helpen wij nóg meer uit de hospitalityonderneming te halen. Op elk gebied. Van bedrijfs- en marketingstrategie tot en met boekingen en betalingen. Met een enthousiast, dynamisch team van professionals zijn wij in staat de systemen continue en geheel op maat aan te laten sluiten bij de bedrijfsvoering en –processen. Om de klanten optimaal van dienst te zijn, is onze helpdesk en storingsdienst 24 uur per dag bereikbaar.

 
LinkedIn Twitter Email ons