U bevindt zich hier:

Technisch Consultant

40 uur, Lochem of Amstelveen

 

Wat ga je doen?

Als technisch consultant adviseer en verzorg je de technische installaties bij onze klanten bij de aanschaf van de diverse in eigen beheer ontwikkelde applicaties voor de Hospitality, waaronder de labels VIPS en Picotello (webbased property management systeem). Samen met de klant richt je de systemen in om deze vervolgens op locatie te implementeren, en geef je training aan de eindgebruiker(s). Ook naderhand blijf je een sparringpartner voor de stakeholders van onze klanten op het gebied van hospitality technologie. Onze klanten zitten door het hele land, dus je zult landelijk werkzaam zijn. Daarnaast:

  • signaleer je commerciële kansen en draag je deze over aan de sales afdeling;
  • ben je in staat om de vraag- of probleemstelling van de klant om te buigen naar gerichte oplossingen in zowel soft- als hardware processen in standaard en maatwerk toepassingen;
  • werk je actief mee op de support;
  • denk je mee over functionele verbeteringen voor de diverse applicaties en dienstverlening van FTH.

 

Wat krijg je van ons?

  • Een functie met inhoud, vrijheid, verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden. Want FTH staat niet stil, maar jij ook niet!
  • Goede voorwaarden: marktconform salaris, 24 vakantiedagen en gepaste vergoedingen. We denken ook aan je oude dag: je krijgt een collectieve pensioenregeling.
  • Een plek binnen een enthousiaste, groeiende organisatie waar sfeer en teamgevoel essentieel zijn. Waar je de ruimte krijgt om te leren, inclusief vallen en opstaan, iedereen kennis met elkaar deelt en memorabele bedrijfsuitjes de norm zijn.
  • Alles wat je nodig hebt om je functie naar behoren uit te kunnen voeren o.a.: zit/stabureaus, genoeg pauzes en koffie.

 

Wat krijgen we van jou?

Als technisch consultant bij Freetime Hospitality weet je met creatieve oplossingen een verbeter- en/of verandertraject binnen een organisatie aan te sturen. Communicatie is sleutel: je maakt duidelijke afspraken, zowel intern als extern. Je werkt oplossingsgericht, weet hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden en bent besluitvaardig. Verder ben je analytisch ingesteld, kun je planmatig werken en ben je stressbestendig. Daarnaast heb je:

  • een relevante afgeronde MBO opleiding;
  • ervaring met de Hospitality branche is een pré;
  • goede kennis hardware (PC’s, servers, printers, WiFi);
  • kennis van webbased en clientbased applicaties;
  • kennis van Microsoft en virtuele omgevingen;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Hebben we een match?

Spreekt de functie en ons bedrijf jou aan en wil je (bijna) iedere dag het maximale uit jezelf halen, dan kun je een sollicitatie met CV en motivatie sturen naar sollicitatie@freetimehospitality.nl t.a.v. Yvette Langermans (HR Manager).

Heb je nog vragen over deze leuke en veelzijdige functie? Dan kun je ook bij haar terecht via 0573-298700 of per mail via eerder genoemd mailadres.

 
LinkedIn Twitter Email ons